Zbliżający się grudzień przyniesie kilka trudnych dni.

Burze magnetyczne w grudniu…
🌟 1 grudnia spodziewana jest burza o sile 2 stopni.
🌟 2 grudnia dwupunktowa burza.
🌟 3 grudnia nie będzie zauważalnych zakłóceń.
🌟 Burza o sile 5 pkt. spodziewana jest 4 grudnia. Nawet zdrowi ludzie odczują jej skutki.
🌟 5 grudnia siła uderzeń będzie stopniowo słabnąć i spadnie do 3 punktów.
🌟 6 grudnia nie będzie żadnych zauważalnych zakłóceń.
🌟 7 grudnia w ciągu dnia nastąpią wahania siły od 2 do 4 punktów.
🌟 8 grudnia spodziewana jest dwupunktowa burza magnetyczna.
🌟 9 grudnia przez cały dzień prognozowana jest burza o sile 5.
🌟 10 grudnia to najtrudniejszy dzień w miesiącu. Eksperci przewidują silną burzę magnetyczną, której siła osiągnie 7 punktów.
🌟 11 grudnia burza nieco osłabnie i osiągnie 6 punktów.
🌟 W dniach 12 – 15 grudnia czeka nas 4-punktowa burza.
🌟 16 i 17 grudnia będzie miała miejsce kolejna 6-punktowa burza magnetyczna.
🌟 W dniach 18–20 grudnia nie będzie zauważalnych zakłóceń.
🌟 21 grudnia spodziewana jest pięciopunktowa burza magnetyczna.
🌟 W dniach 22–27 grudnia przewidywana jest dwupunktowa burza magnetyczna.
🌟 28 grudnia spodziewana jest 3-punktowa burza magnetyczna.
🌟 W dniach 29–31 grudnia nie będzie zauważalnych zakłóceń.

Najczęstsze objawy chorobowe u człowieka z powodu burz magnetycznych:
• pogorszenie nastroju,
• ból głowy,
• zaburzenia snu,
• stan depresyjny,
• skoki ciśnienia krwi.
Niektórzy ludzie odczuwają bóle stawów i pogorszenie chorób przewlekłych. Ludzie stają się nieuważni, konfliktowi i niespokojni.

Jak przygotować się na burze magnetyczne?
W przeddzień burzy magnetycznej nie przepracowuj się, spędzaj co najmniej godzinę dziennie na świeżym powietrzu. Jedz lekkie posiłki, ogranicz palenie i picie alkoholu. Wyśpij się dobrze i wykonuj lekkie poranne ćwiczenia. Osoby cierpiące na choroby przewlekłe powinny zaopatrzyć się w niezbędne leki.
Ważne jest, aby zachować spokój i nie przesadzać z wpływem burzy magnetycznej na organizm.

Jak uchronić się przed negatywnym wpływem burzy?
Aby zmniejszyć negatywny wpływ burzy na organizm, ogranicz intensywną aktywność fizyczną, częściej odpoczywaj, chodź na świeże powietrze i zadbaj o odpowiedni sen. Stosuj zdrową dietę: jedz ryby, warzywa, płatki zbożowe, pij więcej wody.

Czego nie robić podczas burz magnetycznych?
Przestań pić kawę, alkohol i palić. Nie poddawaj się stresowi, unikaj sytuacji konfliktowych. Nie podejmuj się zadań wymagających skupienia i uwagi. Ogranicz podróże samochodem.

Emma Lange – portfolio
Emma Lange – blog
adres e-mail: kontakt@emma-lange.pl

|

Poprzedni artykułKalendarz Zdrowie i Uroda – grudzień 2023
Następny artykułKalendarz Księżycowy – 28 listopada 2023
Autorka wielu książek, numerolog, psycholog, terapeutka. Naukowiec, który łączy naukę z ezoteryką. Świetny homeopata, astrolog i runistka.